1. Status prawny lub forma prawna
- Jednostka organizacyjna gminy Tarnobrzeg
|
2. Organizacja
- Szkoła posiada VI- oddziałów, pracuje 12 nauczycieli i 5 pracowników administracyjnych
|
3. Przedmiot działalności i kompetencji
- Działalność dydaktyczno- wychowawcza i opiekuńcza dzieci w wieku od 7 – 13 lat
|
4. Organy sprawujące funkcje i kompetencje
- Dyrektor Szkoły, Rada Pedagogiczna, Rada Rodziców,
- Samorząd Uczniowski- działające na podstawie regulaminów.
|
5. Struktura własnościowa
- Jednostka administracyjna Urzędu Miejskiego – własność komunalna.
|
6. Majątek, którym dysponuje
Majątek gminy przekazany do dyspozycji placówki oświatowej, w której zarządza dyrektor szkoły.
Majątek trwały:
-budynek – pow. użytkowa 1235m2 kubatura- 6900m3,
- instalacja elektryczna, wodno-kanalizacyjna, CO, odgromowa, telefoniczna+internet, -7 sal lekcyjnych,
- sala gimnastyczna
- grunty:0,91ha plac szkolny, 1,38ha działka rolna
|
7. Tryb działania w zakresie wykonyw. zadań publ.
- Dzieci przyjmowane są zgodnie z obwodem szkoły i zaleceniami Urzędu Miasta.
|
8. Działalność w ramach gospod. budżetowej i pozabudżet.
- Dotacje z Urzędu Miasta, darowizny, wynajmem sali gimnastycznej, wpływy z Komitetu Rodzicielskiego, wpływy z udziału w konkursach
|
9. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
- Zapisy dzieci do szkoły zgodnie z obowiązującymi terminami na podstawie rejestru ewidencji ludności, częsty kontakt z rodzicami: lekcje pokazowe, wywiadówki, uroczystości i imprezy szkolne, międzyszkolne, regionalne i środowiskowe. Przyjmowanie i załatwianie spraw oparte jest na kodeksie postępowania administracyjnego, udostępniane na wniosek osoby kontrolującej i zainteresowanej
|
10. Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz zasady udostepniania danych w nich zawartych.
-rejestr dzieci
-rejestr uczniów
-rejestr prac. pedag.
-rejestr prac. administ. i obsługi
-rejestr wypadków przy pracy i chorób zawo.
-rejestr wypadków ucznia
-księgi druków ścisłego zachowania (czeków, świadectw, legitymacji, kart rowerowych)
-rejestr wniosków o renty i emerytury
-rejestr spraw bieżących (pisma przychodzące i wychodzące). Udostępnianie danych na wniosek kontrolującego, zainteresowanej osoby, org. prow. szk.
|