1. Status prawny lub forma prawna- Jednostka organizacyjna gminy Tarnobrzeg |
2. Organizacja- 7 oddziałów - 21 nauczycieli - 4 pracowników administracji i obsługi |
3. Przedmiot działalności i kompetencji- działalność dydaktyczno – wychowawcza i opiekuńcza - dzieci w wieku od 6 lat do 15 lat |
4. Organy sprawujące funkcje i kompetencje- Dyrektor Szkoły Krystyna Ordon, - Rada Pedagogiczna działająca na podstawie regulaminu RP - Rada Rodziców działająca wg regulaminu RR - Samorząd uczniowski wg regulaminu SU |
5. Struktura własnościowa- Jednostka administracyjna Urzędu Miejskiego – własność komunalna. |
6. Majątek, którym dysponuje- Budynek szkoły z działką i ogrodzeniem Majątek trwały: 1. Budynek: - powierzchnia zabudowy - 974,2 m2 - powierzchnia użytkowa - 1320 m2 - kubatura - 7855 m3 - instalacja elektryczna, wodno - kanalizacyjna, CO, odgromowa, wentylacja grawitacyjna - telefon + internet - 7 sal lekcyjnych - biblioteka z czytelnią - sala gimnastyczna z zapleczem sanitarnym 2. Plac zabaw " Radosna szkoła" 3. Grunty 0,959 ha - plac szkolny |
7. Tryb działania w zakresie wykonyw. zadań publ. - Przyjmowanie dzieci zgodnie z obwodem szkolnym i zgodnie z zaleceniami Urzędu Miasta. |
8. Działalność w ramach gospod. budżetowej i pozabudżet. - Dotacje z Urzędu Miasta -Wpływy z Rady Rodziców - Z umów najmu, darowizny -Wpływy z nagród i udziału w konkursach |
9. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw- Zapisy dzieci do szkoły zgodnie z obowiązującymi terminami na podstawie rejestru ewidencji ludności - Kontakt z rodzicami, zajęcia otwarte, lekcje pokazowe, wywiadówki , uroczystości i imprezy szkolne, międzyszkolne, środowiskowe - Przyjmowanie i załatwianie spraw oparte jest na Kodeksie Postępowania Administracyjnego udostępnianie na wniosek osoby kontrolującej lub zainteresowanej |
10. Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz zasady udostepniania danych w nich zawartych. - Rejestr świadectw szkolnych - Rejestr legitymacji szkolnych - Rejestr wypadków uczniów i pracowników - Rejestr wydawanych zaświadczeń - Rejestr akt osobowych. - Obowiązek szkolny - Rejestr uczniów - Ewidencja czasu pracy - Rejestr urlopów wypoczynkowych, zdrowotnych, bezpłatnych - Rejestr przyjęcia uczniów - Rejestr pism wychodzących i przychodzących - Rejestr zwolnień lekarskich - Rejestr badań okresowych - Rejestr szkoleń BHP - Rejestr otrzymanych i wydanych druków kart rowerowych - Rejestr świadczeń socjalnych , zdrowotnych i mieszkaniowych |