Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
MIASTA TARNOBRZEGA
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
MIASTA TARNOBRZEGA
www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa
Urząd Miasta Tarnobrzeg www.tarnobrzeg.pl
Ikona statystyk

Przedszkole nr 13 w Tarnobrzegu

Ikona statystyk

 1.Status prawny lub forma prawna

 Jednostka organizacyjna Gminy Tarnobrzeg nie mająca osobowości prawnej.

 2.Organizacja

 Przedszkole Nr 13 im. Jana Pawła II mieści się w centrum miasta. Posiada 4 oddziały, do których uczęszcza ponad 100 dzieci ( 3 – latki, 4 – latki, 5 – latki, 6 – latki). Posiada zatwierdzonych 9 etatów pedagogicznych; 1 osoba administracyjna, 1/3 etatu księgowa, ¾ etatu woźny, 3 kucharki, 4 woźne oddziałowe, 1 pomoc nauczycielki. Razem w przedszkolu zatrudnionych jest 21 osób.

 3.Przedmiot działalności i kompetencji

 Działalność opiekuńcza  – wychowawcza i dydaktyczna obejmująca dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

 4.  Organy sprawujące funkcje i kompetencje

 Dyrektor Przedszkola Małgorzata Korczak, Rada Pedagogiczna składająca się z 8 nauczycieli; Komitet Rodzicielski, w  skład którego wchodzą przedstawiciele trójek grupowych z poszczególnych grup działających w oparciu o Regulamin Komitetu Rodzicielskiego.

 5. Struktura własnościowa

 Własność samorządowa

 6. Majątek którym dysponuje

 Majątek trwały, w skład którego wchodzą: budynek, działka. Budynek, który mieści 4 sale zajęć, zaplecze kuchenne i magazynowe. Działka – ogród przedszkolny wraz z wyposażeniem do zabaw dla dzieci.

 7. Tryb działania w zakresie wykonywania zadań publicznych

  Przyjmowanie dzieci zgodnie ze Statutem Przedszkola ( karta przyjęć dzieci do przedszkola  obowiązująca w naszym przedszkolu).

 8.  Działalność w ramach gospodarki

 Dotacje z gminy, wpłaty od rodziców tzw. czesne; pozyskiwanie środków z innych źródeł         ( darowizny, umowy użyczenia, itp.)

 9.  Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Codzienny kontakt z rodzicami, spotkania ogólne i grupowe z rodzicami; zajęcia otwarte, uroczystości. Przyjmowanie interesantów w godzinach urzędowania ustalonych na początku każdego roku szkolnego na zebraniu ogólnym z rodzicami.

 10.Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz zasady udostępniania danych w nich zawartych

 Rejestr wydawanych świadectw pracy i RP-7, Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych, Rejestr rent i emerytur, Ewidencja czasu pracy, Ewidencja urlopów, Rejestr wypadków uczniów, Rejestr wypadków pracowniczych, Ewidencja zwolnień lekarskich, Ewidencja akt osobowych pracowników.

Udostępnianie własnych danych na wniosek zainteresowanego lub osobom upoważnionym do kontroli.

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta Tarnobrzeg
Informację wytworzył:
mgr Małgorzata Korczak
Informację wprowadził:
Wioletta Burdzy
Data wytworzenia:
2003-07-20
Data publikacji:
2003-07-20
Data ostatniej zmiany:
2020-12-02

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-08-04 14:41:53, zmian dokonał(a): Witold Czech

WCAG 2.0 (Level AA)