Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
MIASTA TARNOBRZEGA
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
MIASTA TARNOBRZEGA
www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa
Urząd Miasta Tarnobrzeg www.tarnobrzeg.pl
Ikona statystyk

Przedszkole nr 12 w Tarnobrzegu

Ikona statystyk

 1.Status prawny lub forma prawna

 

 Jednostka organizacyjna gminy Tarnobrzeg.

 2.Organizacja 

 

 Cztery oddziały:

I oddział – 3 – latki

II oddział- 4 - latki

III oddział – 5 – latki

IV oddział – 6 – latki

Ilość nauczycieli: 9

Ilość pracowników: 6

Przedszkole o profilu artystycznym.

Do przedszkola uczęszcza 95 dzieci.

3.Przedmiot działalności i kompetencji

 

Działalność dydaktyczno – wychowawcza, opiekuńcza, obejmuje dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

4.Organy sprawujące funkcje i kompetencje

 

Dyrektor Przedszkola

Rada Pedagogiczna

Komitet Rodzicielski

Dyrektor – planuje, organizuje kieruje i nadzoruje działalnością przedszkola oraz reprezentuje go na zewnątrz.

Rada Pedagogiczna posiada kompetencje stanowiące i opiniodawcze. Ustala regulamin swojej działalności.

Komitet Rodzicielski jest organem reprezentatywnym rodziców, pracuje w oparciu o regulamin.

5.Struktura własnościowa

 

Własność komunalna

6.Majątek, którym dysponuje

 

Majątek trwały w skład którego wchodzi działka o powierzchni 50a, budynek i plac zabaw wyposażony w sprzęt. W budynku znajdują się 4 sale zajęć, sala gimnastyczna, gabinet dyrektora, pokój nauczycielski, pomieszczenie gospodarcze.

7.Tryb działania w zakresie wykonywania zadań publicznych

 

Zapisy odbywają się w miesiącu kwietniu.

8.Działalność w ramach gospodarki budżetowej i pozabudżetowej

 

Dotacje z gminy, wpłaty rodziców (czesne), darowizny

9.  Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

 

Przyjmowanie dzieci na podstawie wniosków. Przyjmowanie interesantów w godzinach urzędowania, spotkania z rodzicami, dni otwarte, zajęcia otwarte dla rodziców, kontakty indywidualne z rodzicami.

10.   Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz zasady udostępniania danych w nich zawartych

 

Rejestr wydawania świadectw pracy, Rp-7,rejestr legitymacji ubezpieczeniowej, księgi inwentarzowe, rejestr rent i emerytur, rejestr wypadków pracowników i dzieci, ewidencje czasu pracy, ewidencje urlopu dla poratowania zdrowia, akta osobowe.

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta Tarnobrzeg
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Wioletta Burdzy (w_burdzy)
Data wytworzenia:
2003-07-20
Data publikacji:
2003-07-20
Data ostatniej zmiany:
2020-12-02

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-08-04 14:41:53, zmian dokonał(a): Witold Czech

WCAG 2.0 (Level AA)