Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
MIASTA TARNOBRZEGA
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
MIASTA TARNOBRZEGA
www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa
Urząd Miasta Tarnobrzeg www.tarnobrzeg.pl
Ikona statystyk

Przedszkole nr 2 w Tarnobrzegu

Ikona statystyk

1.Status prawny lub forma prawna

 

 Jednostka organizacyjna gminy Tarnobrzeg.

 2.Organizacja

 

 Przedszkole 5 – oddziałowe: 4 oddziały przedszkolne ( 3, 4, 5, 6- latki ), 1 oddział żłobkowy. W przedszkolu zatrudnionych jest osiem nauczycielek posiadających wyższe wykształcenie o przygotowaniu pedagogicznym. Pracowników administracyjno – obsługowych jest osiemnaście .Przedszkole jest o profilu artystycznym.

 3.Przedmiot działalności i kompetencji

 

 Działalność dydaktyczno – wychowawcza i opiekuńcza obejmująca dzieci w wieku od 1 roku 9 miesięcy do 6 lat.

 4.Organy sprawujące funkcje i kompetencje

 

 Dyrektor Alicja Gil, Rada Pedagogiczna, której przewodniczącym jest dyrektor, Rada Rodziców, której przewodniczącą jest Pani Dorota Kowalewska.

 5.Struktura własnościowa

 

 Własność komunalna.

 6.Majątek, którym dysponuje

 

 Majątek gminy przekazany do dyspozycji placówce. Budynek przedszkola o powierzchni użytkowej 1043,1m2 w skład, którego wchodzą sale zabaw, własna kuchnia, pralnia. Przedszkole posiada również plac zabaw o powierzchni 500m2 wyposażony w sprzęt gimnastyczny.

 7. Tryb działania w zakresie wykonywanych zadań publicznych

 

 Przyjmowanie dzieci do przedszkola.

 8. Działalność w ramach gospodarki budżetowej i pozabudżetowej

 

 Dotacje z gminy, środki własne ( wpływy rodziców tzw. czesne ), środki pozyskiwane – darowizny.

 9. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

 

 Przyjmowanie dzieci do przedszkola na podstawie wniosków rodziców.

Przyjmowanie interesantów.

Spotkania z rodzicami.

Zajęcia otwarte.

Kontakty indywidualne.

 10. Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz zasady udostępniania danych w ich zawartych

 Rejestr wydawanych świadectw pracy i druków Rp-7.

Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych.

Rejestr rent i emerytur.

Rejestr wypadków pracowników i dzieci.

Ewidencja czasu pracy.

Ewidencja akt osobowych.

Udostępnianie danych następuje na wniosek organu prowadzącego nadzór, kontrolującego, osoby zainteresowanej.

 

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta Tarnobrzeg
Informację wytworzył:
mgr Alicja Gil
Informację wprowadził:
Wioletta Burdzy
Data wytworzenia:
2003-07-20
Data publikacji:
2003-07-20
Data ostatniej zmiany:
2020-12-10

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2023-08-04 14:41:53, zmian dokonał(a): Witold Czech

WCAG 2.0 (Level AA)